«ВІД ТВОРЧОГО ВЧИТЕЛЯ - ДО ТВОРЧОГО УЧНЯ» - 2023

вчитель початкових класів

/Files/images/2022_-_2023_nr/volnyanska_ov/О.В..jpg

Волнянська Ольга Володимирівна


«ВІД ТВОРЧОГО ВЧИТЕЛЯ - ДО ТВОРЧОГО УЧНЯ» - 2018

вчитель початкових класів

/Files/images/222/в.н..jpg Лоб Валентина Миколаївна


вчителі початкових класів - 2017

/Files/images/1_veresnya17/den_vchitelya/О.В..jpg Волнянська Ольга Володимирівна

/Files/images/1_veresnya17/den_vchitelya/Л.В..jpg Касай Людмила Вікторівна


" КЛАСНИЙ КЕРІВНИК - 2019 року "

/Files/images/222/Марина Николаевна.JPG


"КЛАСНИЙ КЕРІВНИК - 2017 року"

/Files/images/1,2,6.jpg

ВЕРЕТЮК МАРИНА СЕРГІЇВНА

Розвиток творчих здібностей учнів шляхом формування комунікативної діяльності

З досвіду роботи вчителя початкових класів

ЗОШ № 22 м.Запоріжжя І-ІІІ ступенів

ВЕРЕТЮК МАРИНИ СЕРГІЇВНИ

Свій педагогічний шлях я розпочала після закінчення у 2006 році Запорізького педагогічного коледжу. Уже 11років працюю вчителем початкових класів спочатку в ЗОШ № 73 ,а тепер в ЗОШ №22 м. Запоріжжя. Під час моєї педагогічної діяльності було багато труднощів та перешкод, але й немало позитивного. Вважаю основним в діяльності вчителя – постійне вдосконалення своєї педагогічної майстерності. Вже третій рік працюю над проблемою: «Розвиток творчих здібностей учнів шляхом формування комунікативної діяльності ».Особливо актуальною ця тема є з цього навчального року,коли почала працювати з учнями,з особливими освітніми потребами. Цю проблему обрала тому, що,працюючи в колективі дітей молодшого віку , завжди в центрі уваги у мене була дитина, її нахили, здібності, інтелектуальний та творчий розвиток.

Мета мого досвіду:

- Формування креативної особистості.

- Розвиток творчих здібностей учнів.

- Можливість досягнення творчої співпраці вчителя та учня.

- Формування морально-духовної життєвої компетентності особистості, яка успішно самореалізується в соціумі як громадянин, сім'янин, професіонал.

- Створення виховного простору соціальних, культурних, життєвих виборів особистості, котра самореалізується у різних виховних середовищах.

- Формування навичок толерантного спілкування.

- Учні вчаться працювати у команді.

- Забезпечення сприятливих умов для самореалізації особистості відповідно до її інтересів та соціальних вимог.

- Посилення ролі сім’ї у вихованні дітей, зміцнення її взаємодії в колективі.

- Збереження та покращення фізичного, психічного та соціального здоров’я особистості.

- Попередження та локалізація негативних впливів факторів соціального середовища на особистість.

- Формування досвіду гуманістичних відносин на основі засвоєння та реалізації в повсякденному житті етичних норм і гуманної моралі.

Ідея досвіду:

стимулювати учнів до активної творчої діяльності, найвищим виявом якої є творча особистість.

Моє кредо:

Чимало можна домогтися строгістю, багато чого - любов'ю, але найбільше - знанням справи і справедливістю, незважаючи на особи.

Та дійсно: вчителями не стають, ними народжуються. Учитель – це не тільки Божий дар, а й дуже відповідальна та наполеглива праця , серце,час,душа,які віддані дітям. Глибина думки, пошук, творчість… Лише в цьому я вбачаю роботу вчителя.

“Я – вчитель”, “Я – товариш”, “Я – порадник”. Усі ці «Я» є частинками великого цілого “Я – педагог і особистість”. Ми,вчителі, постійно працюємо, розвиваємося і самовдосконалюємося. Хто ж такий справжній педагог? Хто може ним стати?Хоч я вчитель у першому поколінні, з дитинства серцем відчула, що моє покликання – учити дітей чесно жити, любити свою землю, не бути байдужими, плекати в душі добро й людяність.

Мені дуже пощастило зустріти на своєму шляху перших наставників ,які надихнули мене на вчительство. Це мій класний керівник, яка довела, що можна досягти будь-яких висот, якщо любиш свою справу. Я ніколи не забуду її цінних настанов.

Щоденне спілкування з дітьми дає мені силу, радість життя, надію на те, що і я буду чимось корисна для України. Часто почуваюся щасливою. Коли в дитини загоряються цікавістю оченята, коли я бачу, що в дитячій голівці народжується ідея, коли дитя з радістю поспішає вранці до школи, - я щаслива. Увесь час пам’ятаю, що повинна бути для учнів зразком у всьому. І тому оволоділа комп’ютером, постійно тримаю руку на пульсі сучасності. На мою думку, сучасний вчитель повинен бути обізнаним у сфері інформаційних комунікацій, адже наші діти набагато краще сприймають і засвоюють все сучасне і цікаве. Ось тому я намагаюсь готувати та проводити свої уроки,виховні заходи так, щоб кожен з учнів зміг отримати необхідні йому знання, проявити себе як творчу особистість.А ще, вони завжди знають, що на моїх уроках вони отримують підтримку, розуміння та пораду. Я вчу їх не боятись робити помилки, тому що той, хто не помиляється, нічому не навчиться.

Допомагаю дитині пізнати себе, прагну навчити загальнолюдської моралі, намагаюсь бачити у кожній дитині особистість, хочу, щоб взаємини з учнями були щирими. На мою думку як класного керівника діти з особливими потребами є звичайними учнями класу. Не треба привертати уваги до проблем цих учнів, а залучати їх до активного класного та шкільного життя.Заохочую дітей до того, щоб вони були активними громадянами і цінували демократичні принципи. Допомагаю учням робити свій вибір та відповідати за нього. Таким чином, формую в учнів уміння висловлювати власні думки. Намагаюся вчити дітей цінувати повагу, відповідальність у взаєминах між дорослими та дітьми, чесність, турботу та старанність.

Нестандартні підходи у вихованні учнів початкових класів здійснюю через проведення нестандартних заходів : інсценування казки, гри-подорожі, спортивних змагань , КВК, екскурсії та ін..

Навчально-ігрова діяльність у виховній роботі – один із методів активізації самостійної пізнавальної та творчої діяльності дитини. Створюючи ігрову ситуацію, чітко планую діяльність учнів, спрямовуючи їх на досягнення мети. Використання такого комплексу форм, прийомів та методів у виховній роботі допомагає мені сформувати стійкий творчий інтерес, спонукає учнів до активної пізнавальної діяльності, розвиває креативне мислення.

У народі кажуть, що письменник живе в своїх книжках, скульптор – у створених ним скульптурах, а вчитель у думках і справах своїх учнів. Я намагаюся, щоб мої учні з почуттям вдячності згадували нашу школу, тому що від самовідданої праці, невичерпної енергії, громадської активності залежить майбутнє нашого народу.

А це так важливо!

Батьківські збори у 3 А класі

Родительское собрание 3а класс

вистава " Крадене сонце"

Спектакль Краденое солнце

день здоров'я

День здоровья

День іменинника

день именинника осень

ПРЕЗЕНТАЦІЯ

Вкладення
Кiлькiсть переглядiв: 2009

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.